TRAGOM TERMALNIH IZVORA – 154

Ova je biciklistička ruta položenija, s manje uspona i pogodnija za laganiju, rekreativnu vožnju kroz dvije prelijepe doline i poznate zagorske toplice. Ruta započinje na parkiralištu Termi Tuhelj. Vožnja nastavlja desno u smjeru istoka preko LC 22103 kroz naselje Tuheljske Toplice. Prolazi pokraj najvećeg turističkog kompleksa kontinentalne Hrvatske – Termi Tuhelj u čijoj blizini je i dvorac Mihanović. Ruta nastavlja lokalnom cestom do mjesta Velika Erpenja gdje skreće lijevo na ŽC 2155 i  nastavlja prema Krapinskim Toplicama. Očekuje vas lagani uspon, a nakon njega ruta je poprilično položena. U naselju Klokovec ŽC 2155 prelazi DC 507 i nastavno ulazi u Krapinske Toplice, jedno od najpoznatijih lječilišta u Hrvatskoj. Svakako ih posjetite. Ruta dalje nastavlja lijevo po LC 22082 uz rijeku Kosteljina i na Y raskrižju, pored gostionice, skreće desno na LC 22096 i nastavilja uz igralište dok se desno nalazi dvorac Čret. Dalje ruta nastavlja po LC 22096 prolazi pitoresknom dolinom s lijepim pogledima prema zagorskim brežuljcima i brdima, prolazi pored kurije Mališ te na Y raskrižju u mjestu Svedruža skreće lijevo na ŽC 2120 te ponovno lijevo na nerzvrstanu cestu gdje počinje uspon preko brijega. Nakon spusta ruta nastvla nerazvrstanom cestom do naselja Petki gdje skreće desno na LC 22079 i nastavno na DC 206 prema dvorcu Bežanec. Nakon križanja ruta nastavlja po DC 206, s desne se strane nalazi se kurija Leskovar, a ubrzo prolazite pored dvorca Bežanec. Na raskrižju DC 206 i DC 507 ruta skreće desno prema Pregradi. Ruta prolazi po DC 206 pored dvorca Dubrava i na T raskrižju skreće lijevo na ŽC 2118 prema naselju Vrhi Pregradski, gdje ruta skreće desno na nerazvrstanu cestu i nastavlja u smjeru  središta Pregrade. Središte Pregrade iznad koje dominira Kunagora odlično je mjesto za odmor prije nego nastavite s vožnjom. Na Y raskrižju NC i DC206 ruta nastavlja uzbrdo prema zapadu te na raskrižju DC 206 i ŽC 2151  skreće lijevo prema naselju Vrhi Pregradski i Sopot te nastavlja prema jugu do raskrižja ŽC 2151 i ŽC 2117 i skreće lijevo po ŽC 2117 i prolazi kroz naselja Pavlovec Pregradski, Stipernica i Marinci te uskoro ulazi u naselje Velika Horvatska. Tu se svakako zaustavite i posjetite istoimeni dvorac na uzvisini iznad doline s koje se pruža predivan pogled. Na Y raskrižju ŽC 2117 i ŽC 2248 ruta skreće lijevo i nastavlja prema Tuhelju. U naselju Sveti Križ na T raskrižju ŽC 2248 i NC ruta skreće lijevo i nastavljha po NC do parkirališta Terme Tuhelj gdje ova biciklistička ruta završava. Biciklistička ruta je obrađena kroz 48 točaka – raskrižja gdje je planirano postavljanje putokaznih ploča za vođenje biciklista.